Prvi Outlet Shopping Center u Srbiji

U izgradnji je prvi Outlet Shopping Center u Srbiji i jedan od najvećih na Balkanu. Među svetskim poznatim brendovima koji su prvi prepoznali jedinstvenu priliku pozicioniranja u budućem centru nalaze se Benetton, Replay, Miss Sixty, Bata, Timberland, Tommy Hilfiger, Ecco Shoes, Extreme Intimo, Cesare Paciotti, Energie, Scotch & Soda, Killah, Camper, Piquadro i mnogi drugi.



Outlet kompleks se prostire na 30.000 m2 gde će u izgradnji biti korišteno više od 3.000 m3 YTONG blokova, dimenzija YTONG blok 20. YTONG Termoblok 25 i 37,5 cm.

Arhitektonski koncept

Ceo koncept je osmišljen kao stari vojvođanski grad, sa elementima stare vojvođanske arhitekture. Kuće su različite spratnosti i raznih boja čime je postignuta specifična ambijentalnost prostora. Tremovi su različitih tipova, pružaju se dužinom ulice, dok se na pojedinim mestima prekidaju. Plastika oko prozora i različita spoljna obrada kuća: demit fasada, keramika, fasadna cigla, kontrastne boje, pružaju dinamiku i raznovrsnost posetiocima, izbegavajući monotonu atmosferu. Vodilo se računa o što većoj transparentnosti pojedinih unutrašnjih funkcija koja je ostvarena primenom velikih staklenih ploča. Dužinu ulice na pojedinim mestima prekidaju mostići naspramnih kuća, stvarajući vizuelno skraćenje ulice. Ulica je popločana kamenim pločama, na delu trga u formi mozaika više boja i kružnih formi. Ulica je širine od 8-15 m. Ona se negde sužava, a negde širi formirajući na mestima proširenja manje pjacete ili trgove, sa zelenilom, fontanama, klupama, urbanim mobilijarom i rasvetom. S obzirom da svaki lokal poseduje skladišni prostor sa zadnje strane, planira se zona za snabdevanje lokala i pristup terenskim vozilima. Ta pristupna saobraćajnica oko centra ujedno je i protivpožarni put. Objekat je uočljiv sa svih saobraćajnica koje ga okružuju. Objekat poseduje 3 ulaza i parking prostor.